Veelgestelde vragen


    Bezorgen

    Moet ik verzendkosten betalen?
    Boven de € 50 is het gratis, onder de € 50 betaal je €4,95. Kun je niet wachten en wil je het product dezelfde dag geleverd hebben? Bestel dan voor 12:30 en dan betaal je onder de € 50 € 9,95, boven de € 50 betaalt je € 4,95.


    Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
    Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde werkdag verzonden. Meestal heb je het pakketje dan de volgende dag in huis.


    Wordt mijn pakketje bij de buren afgegeven als ik niet thuis ben?
    Nee! De postbode zal altijd proberen het pakketje alleen op het afleveradres aan te bieden.
    Door deze keuze voorkomen wij onduidelijkheid en vermissingen van een pakketje.


    Wil je toch dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden?
    Geef dit dan aan bij de opmerkingen tijdens het afronden van uw bestelling. Let op! Als je er voor kiest burenlevering toe te staan is het risico dat het pakket na de bezorging vermist raakt voor je eigen rekening! Je kan bij het afronden van de bestelling het adres van de buren natuurlijk ook als ander aflever adres opgeven.

    Als je tijdens de bezorging van uw pakket niet thuis bent, laat de postbode een 'Kennisgeving' achter dat hij is langs geweest. Met deze kennisgeving kan je eenvoudig via internet aangeven wanneer je het pakket alsnog wenst te ontvangen of het pakket op een afhaallocatie laten brengen. Als je geen gebruik maakt van deze dienst, wordt het pakketje de volgende werkdag nog een keer aangeboden. Wanneer ook deze poging niet lukt, ontvang je een briefje in de bus waar opstaat dat het pakket naar een afhaallocatie wordt gebracht.


    Bezorgen jullie ook op zaterdag?
    DHL en Post NL bezorgen ook op zaterdag pakketten. Alle pakketten die wij op vrijdag tot 16:00 verzenden worden in principe op zaterdag bezorgd.


    Heb je een vies/beschadigd product ontvangen?
    Alle bestellingen worden voor verzending zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen en/of vlekjes. Onverhoopt toch een vlekje of beschadiging? Neem direct na ontvangst van je bestelling binnen 12 uur contact met ons op door een mailtje te sturen naar: klantenservice@panterhuis.nl. Indien een product gedragen, gewassen of al langer dan 12 uur in bezit is dan kan het artikel niet geretourneerd worden.


    Is mijn pakketje verzekerd?
    Ja! Wij verzenden alle bestellingen alleen naar het opgegeven adres. Op deze manier voorkomen wij vermissingen tijdens het verzenden.

    Stuur jij een pakketje retour en is het pakketje vermist of beschadigd, dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs totdat het bedrag is teruggestort en de retour is afgehandeld.


    Retour & ruilen

    Kan ik mijn product retourneren?
    Natuurlijk kun je het product retourneren. Als je aankoop niet aan de wensen voldoet, dan kun je binnen 14 dagen na afleverdatum ruilen of retourneren. Je pakketje komt binnen in ons magazijn en wordt dezelfde dag nog verwerkt. Houd er rekening mee dat Panterhuis kosten in rekening kan brengen indien het product beschadigd wordt geretourneerd. Eventuele kosten voor het retourneren zijn voor de koper.

    Tip: Uiteraard kun je het pakketje kosteloos afgeven in een van onze winkels. Het bedrag wordt dan in 3 werkdagen overgemaakt op de rekening waarvan betaald is.


    Kan ik een product omruilen?
    Ja, dat kan. Je kunt op het retourformulier aangeven of je wilt retourneren of omruilen.

    Tip: Neem contact op met klantenservice@panterhuis.nl voor welk product u wilt ruilen en wij zetten deze vast apart. Ook kunt het product ruilen in één van onze winkels.


    Hoe kan ik een product retourneren?
    Bij elk verstuurd product krijg je een retourformulier. Hiermee kun je eenvoudig je product retourneren. Zorg ervoor dat je het retourformulier zo volledig mogelijk invult, hierdoor zal het retour proces sneller verlopen. Eventuele kosten voor het retourneren zijn voor de koper.

    Panterhuis is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens de retourzending beschadigd of verloren raken. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs (track en trace) totdat het bedrag teruggestort is op je rekening.

    Tip: Uiteraard kunt je het pakketje kosteloos afgeven in een van onze winkels.


    Er zit geen retour / ruil document bij, wat nu?
    Dit document kun je hier downloaden en uitprinten.

    Tip: Zorg ervoor dat het document zo volledig mogelijk word ingevuld, hierdoor verloopt het proces sneller.


    Twijfels of een product geretourneerd / geruild kan worden?
    In het geval van twijfel neem je contact op met onze klantenservice. Wij zijn 24 uur te bereiken op: klantenservice@panterhuis.nl wij streven ernaar binnen 24 uur je een passend antwoord te kunnen geven.

    Kan ik een afgeprijsd product retourneren?
    Ja, dat kan. Voor afgeprijsde producten gelden dezelfde regels als producten uit de normale collectie.

    Kan ik mijn product ook ruilen of retourneren in de winkel?
    Ja, dat kan. je kunt je product omruilen in de winkel voor een ander product of afgeven met een volledig ingevuld retourformulier aan de toonbank. Je krijgt het aankoopbedrag in 3 werkdagen teruggestort. Je krijgt geen geld retour in de winkels.

    Na hoe lang kan ik mijn product retourneren?
    Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Uiteraard dient het product in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Houd er rekening mee dat Panterhuis kosten in rekening kan brengen indien het product beschadigd wordt geretourneerd.


    Waar moet ik het product naar toe sturen?
    Je kunt het product retourneren naar het volgende adres:
    Panterhuis, Voorstraat 66, 4132AS Vianen

    Tip: Uiteraard kunt je het pakketje kosteloos afgeven in een van onze winkels.


    Voor verdere vragen over het retourneren kunt u contact opnemen met: klantenservice@panterhuis.nl of bellen van maandag t/m vrijdag naar 0347-371394 van 9:30 t/m 12:00

    Betaling

    Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    Onze betalingen worden afgehandeld door Mollie payments. Je hebt bij ons de keuze uit onderstaande opties:

    • iDEAL:
      • iDEAL is een bekende, veilige en vertrouwde manier van betalen voor iedereen die gebruikt maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Bij een iDEAL bestelling kun je de betaling in de beveiligde omgeving van je eigen bank voldoen. Meer informatie vind je op www.ideal.nl.

    • Creditcard:
      • Je kan je bestelling ook afrekenen met een Mastercard of Visa creditcard.

    • Paypal:
      • Paypal is een veilige en snelle manier om online te betalen. Uw betaling wordt direct ontvangen, dus ook de aankoop kan direct verstuurd worden. Ook zijn je aankopen beschermd. Voor meer informatie kan je terecht op www.paypal.com.


    Krijg ik een ontvangstbevestiging van mijn betaling?
    Na ontvangst van je betaling, ontvang je per mail een orderbevestiging. Dit is ook je betalingsbewijs en tevens factuur. Wij adviseren je deze te bewaren en/of uit te printen.


    Spaarpunten

    Spaar ik via de webshop ook voor mijn punten?
    Ja ook via de webshop komen de punten op jouw account.

    Kan ik mijn spaarpunten zien op de webshop?
    Helaas is het nog niet mogelijk om je spaarpunten te zien of in te leveren via de webshop.


    Waar kan ik mijn gegevens achterlaten voor een klantenkaart?

    Bij je bestelling wordt er gevraagd of je een klantenkaart wilt. Of je kunt je NAW gegevens e-mailen naar klantenservice@panterhuis.nl


    GRATIS verzending
    vanaf 50,- euro

    Besteld vóór 16.00 uur: vandaag op de post

    Gratis ruilen in 1 van onze winkels

    14 dagen
    bedenktijd